Mesaj panosuna, üye girişi yaparak mesaj yazabilirsiniz.

Burayı tıklayarak üye girişi yapabilirsiniz.
Burayı tıklayarak üye olabilirsiniz.

Yazılan mesajlar

İBRAHİM SEL (06/04/2011 22:48)
Konu : DERNEK YÖNETİM KURULU SEÇİMİ
Mesaj : ÇAYIROVA DERNEK BİNASINDA 9 NİSAN CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 19.OO"da DERNEK YÖNETİM KURULU SEÇİMİ YAPILACAKTIR.TÜM ÜYELERE DUYURULUR.
İBRAHİM SEL (08/03/2011 19:20)
Konu : 8 MART
Mesaj : TÜM KADINLARIMIZI 8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN.
cemal akgül (22/02/2011 17:01)
Konu : DERNEK GECESİ
Mesaj : Sevgili dostlar;
Tokat Zile Çayır Köyü Sosyal Yrd. ve Dynş. Dereği, 5 Mart 2011 tarihinde Boy Davet ve Toplantı Salonunda (Esnyurt) yardımlaşma ve dayanışma gecesi tertip edecektir. Tüm dost, arkadaş ve hemşerilerimizi gecemizde konuk olarak aramızda görmekten büyük onur ve şeref duyacağımızı belirtmek isteriz. Bu vesile ilede göstereceğiniz ilgi ve duyarlılığa şimdiden teşekkür eder saygılar sunarız
mürsel dilek (21/05/2010 19:45)
Konu : FİNAL MAÇI
Mesaj : Arkadaşlar final maçı 23 mayıs pazar altı buçuk yedi bucuk yer adem yavuz oynayan arkadaşlar 5 tl getirecekler herkese duyrulur
ismail uzal (15/05/2010 16:53)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : tabiki daha önemli sohbet odası iyi bekliyok tşklr
ferhat saban (14/05/2010 15:18)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : Radyo yayını değildi sohbet odası oluşturmayı düşünüyorum
yavaş yavaş artık.
ismail uzal (14/05/2010 10:13)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : merhaba ferhat radyo yayını eklenebilirmi olursa iyi olur teşekürler
Hasan Uzal (11/05/2010 21:15)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : ferhat abi ben her türlü yardıma hazırım sitemizin daha ıyı olması ıcın elımden gelenı yapacagım
ferhat saban (11/05/2010 17:11)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : Bu arada gençlik kolları oluşumu yeni olduğu için belgeler elime ulaştıkça siteye ekleyebiliyorum. bilgi için bana yardımcı olabilecek gönüllü arkadaşlardan haber bekliyorum. tek başıına yürümez arkadaşlar. hepinizden destek bekliyorum.
ferhat saban (11/05/2010 16:16)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : Fikirlerimizi paylaşalım sayfasına yorum ekleyebilirisiniz. birde forum alanında açılmasını istediğiniz konu v ar ise bildirin forumdada fikirlerininizi paylaşabilirsiniz.
bekdaş KAMIŞLI (11/05/2010 13:20)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : ayrıca gençlik kolu ile hiç bir bilgi yok . onuda eklersek seviniriz. kolay gelsin
bekdaş KAMIŞLI (11/05/2010 13:18)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : EVET ANA SAYFADA YORUM YAZMA BÖLÜMÜ EKLEYE BİLİRMİYİZ FERHAT ABİ
ferhat saban (11/05/2010 08:39)
Konu : Video eklleme
Mesaj : Arkadaşlar öncelikler facebook videoları şifrelediği için ordan video atamazsınız. eklemek istediğiniz videonun linkini mesaj atın bana ekleyeyim. onun dışında resim eklemek isteyen arkadaşlarda mutlaka resmin boyutu 520 x 390 olacak boyutları. aksi takdirde resim ekleyemezsiniz. resim ve videoda yardımcı olurum yeterki bişeyler göndermek isteyin.
Rıza Uzal (10/05/2010 22:28)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : merhaba ferhat abi mesaj panosunun da reklama ve tanıtıma ihtiyacı var galiba... herkes konuşma yeri yok diyor burayı kullanmaları için yönlendirme yapılmalı diye düşündüm ...
Rıza Uzal (10/05/2010 22:17)
Konu : veri
Mesaj : 3. adım site yöneticisine veri gönder olacak yanlışlık olmuş :D
Rıza Uzal (10/05/2010 22:15)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : ulaş kardeşim video yada fotoğraf için
alttaki adımları takip et.
1. Ana Sayfa
2. Kişisel Sayfam
3 .Yöneticiye Mesaj Gönder
4. Dosyadan ekleye tıkla ve ekle.
ulas ozcelik (10/05/2010 21:40)
Konu : video
Mesaj : ferat abı ben vıdeo eklemeye calıstım ama ekleyemedım ya nasıl eklıyoz
Ayşe Şaban (08/05/2010 16:59)
Konu : Değerli Annelerimize
Mesaj : BÜTÜN ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN
ferhat (06/05/2010 13:12)
Konu : Üyelik
Mesaj : İbrahim abi Üyeliğini onayladım.
İbrahim Sel (05/05/2010 16:53)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : Ferhat eline emeğine sağlık.Üye listesinde adımı göremiyorum.Birde gençlik komisyonu kurulması ile ilgili düşüncelerimi göndermiştim.
 2 
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi4
Bugün Toplam12
Toplam Ziyaret87294
Üyelik Girişi
Döviz Bilgileri
AlışSatış
Dolar2.23622.2452
Euro2.8292.8404
Güncel Haberler
Gazeteler